href='http://dl6.glitter-graphics.net/pub/437/437716tvik3339uq.gif ' rel='icon' type='image/x-icon'/>
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 16 May 2011

Happy Teachers Day :)

I wanna say- Happy Teachers Day! Best sgt2 kat sklh td.. Ely ngan Aqiela duduk kat tingkat 2, tgk2 cikgu sukaneka.. best sgt2.. Lps tu kan, nmpk cikgu Muiz. Die ni kan, mcm photographer jgk la.. Die ni ske bwk camera SONY die kat sklh kalau ade majlis2 mcm Hari Guru ni laa. haha, Ely ngan Qilla nmpk ade bdk drjh 4 2 org, tgh pgg kamera ckg tuu.. Ely ngan Qilla ni jeles laa kan, ye la, kite 2 org ni mmg ske kamera besar mcm tu. Hee~ lepas tu Ely tarik tgn Qilla sampai kat tingkat bwh. Ely pun ckp laa kat bdk tu, "Nk kamera jap. Pinjam jee", lps tu die bg. Baik siot ! Haha. Ely ambil gmbr gilir2 ngan Qilla. Lps tu, Ely ngan Qilla nmpk laa Cingu Muiz. Kite ni mintak laa izin dgn die nk pinjam kamera die. Die bg! haha. kite ambil gmbr ckg bnyk sgt. Huhu. Ely ngan Qilla dh jd photograpeher untuk sehari. Best sgt.

Abaikan gmbr diatas. Xde kene mengene dgn yg hdp ataupun yg mati. Okeh laa, nk mkn. bubye :)


Like and comment!

0 Cute Polka Dots :):

 
Love Like Woe's Blogspot